Gårdagen!!

Gårdagen var fullbokad från morgon till kväll. När vi kom hem från Glimminge åkte Jeppe till Tobbe och Lottens lägenhet och jag plockade undan alla julklappar vi fick.
Sen åkte jag hem till mamma och pappa, jag och mamma övade ännu mer på vårt gympapass. Nu kan vi ungefär 6 låtar utantill.
Och när jag kom hem därifrån gick jag och duschade sen ringde söta Lotten och undrade ifall vi ville hitta på något. Och det var ju klart att vi ville, vi bestämde att vi skulle kolla på film hemma hos oss. Vi var alla hungriga så dom köpte med sig mat från Valentino som vi krängde snabbt!!
Sen kollade vi på Mamma Mia och Hostel, och åt en massa gott. Klockan blev tydligen ganska mycket, vi kom inte i säng förrän ca 01.20, så det var väll därför vi sov så länge i morse. Har nämligen precis gått upp.
Ska äta frukost nu, sen ska jag åka till Center Syd och hoppas att jag hittar några fynd. Synd bara att Lotten inte kunde följa med=(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är "lilla" sovrummet, där vi hade datan, vi ska tapetsera och måla om väggar, tak och ev. nytt golv! ska bli kombinerat datarum/gästrum

2008-12-28 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0