Fullt upp!!

ONSDAG:
I onsdags skulle jag egentligen åka och träna med det snöade ju så himla mycket så det kändes smartast att stanna hemma. Jag och mamma jobbade vidare på vårt gympapass i stället.




TORSDAG:
I går efter jobbet var det dags för julmiddag med Jeppes jobb. Vi åt julmat och kollade på Mamma Mia i den nya arenan i malmö. Det var jätte häftigt, hade bara lite dåliga platser, satt längst upp, så man såg lite dåligt. Men musiken var underbar, och skådespelarna var super duktiga. Lotten, min bror, Jeppes moster och Elin var där samtidigt som oss. Kul att där var så många man kände.








I dag:
Slutade halv 2 i dag, skönt att komma hem i tid. Började städa när jag kom hem och när Jeppe kom hem hjälpte han till. Och när vi var klara lagde vi mat, i dag blev det kyckling, kroketter och bearneinesås. Efter maten duchade jag och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 20.00 så at jag kan se Idol. ♥Mamma kommer hit i kväll och kollar på Idol med mig, pappa är nämligen ute och reser. Jag tyckte lite synd om mamma, att hon skulle sitta ensam hemma en fredagkväll, så jag bjöd hit henne.



I morgon:
I morgon är det dags för andra delen av gympaledarkursen, det ska bli kul. Den vara mellan 08.00 till 17.00 både i morgon och på söndag. Och efter kursen i morgon ska vi hem till Jeppes föräldrar och äta mat.



Som ni märker är mina dagar fullbokade, det är därför jag inte har skrivit så mycket i bloggen, har verkligen inte tid. Men jag ska försöka skärpa mig, jag älskar ju att "blogga", hihi=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-06 @ 00:53:38
Postat av: Jessica

Hej. Jag, andreas, benson, mamma och pappa såg mamma mia i onsdags. Vi satt där ni satt fast på rad två...så nästan ända fram vid räcket...läskigt.

2008-12-06 @ 00:54:31
Postat av: Jessica

och lite mer mitt framför scenen

2008-12-06 @ 00:55:48
Postat av: Sandrix

Oj du har verkligen fullt upp! Inte lätt hehe. puss

2008-12-06 @ 10:24:00
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0