Dagen som varit!!

Som jag skrev tidigare i dag så har jag varit på Center Syd och shoppat i dag. Hittade inte så jätte mycket men några fynd blev det ialla fall. Hittade två svarta träningslinnen på Stadium för bara 59:-/st, likadana. Tanken är att jag ska använda dom när jag är gympaledare, det skall bara tryckas Korpen på dom, sen är dom redo att användas!!=) Köpte en svart baströja på Cubus för 49:-, bra pris!! Sen köpte jag färg så att jag och mamma kan slinga håret och även ett svart nagelack som jag ska ha på nyårsafton. Jag passade även på att byta en julklapp, fick nämligen två "Med andra ord"-spel, så jag bytte det ena  till Rappa Kalja i stället.
När jag var klar inne på centrat åkte jag och handlade lite mat på Willys, bla en julskinka och lite mat till nyår, då blir det fondué, mums. Under dagen kokte julskinkan och den blev lagom färdig till Jeppe kom hem så då åt vi lite mini julmiddag. Under dagen har jag även hunnit med att träna på gympapasset med mamma, vi börjar bli duktiga på det nu, hihi!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0