Året som gått!!

Oj i dag är det nyårsafton, och i morgon startar ett nytt år. När jag tänker tillbaka har det hänt en hel del i mitt liv det senaste året!!




Jag har...
...tagit examen och jobbar numera som tandtekniker.
...utbildat mig till gympalerare inom Korpen.
...funnit nya underbara vänner.
...råkat klanta till det och färgat håret för blont/gult, haha!!
... hjälpt till att får det fint här hemma, mellanplanet är färdigrenoverat(förrutom trappan).
...och en massa annat som jag inte kommer på just nu...


Detta ser jag fram emot...
...ännu ett underbart år mer Jeppe och våra missar!!
...att jag och mamma lyckas med vårt gympapass.
...att vi får det ännu finare här hemma.
...att eventuellet hinna med och resa.
...att inte klanta till det igen med att försöka färga håret själv, vill inte ha gult hår, haha!!=)
...att ta tag i min viktnergång igen, har gått lite dåligt pga av allt gott som julen medför.
...att umgås mer med mina nyfunna vänner.
..förhandla till mig löneökning, hihi=)
...att fortsätta njuta av livet för att det är så underbart!!!=)



GOTT NYTT ÅR FRÅN MIG TILL ER LÄSARE!!



Kommentarer
Postat av: Emelie (sandy & arnes)

Hehe nu är det väll min tur att kommentera när bloggarna är borta! :) Alla har lyckats med det GULA håret någon gång :P Gott nytt på er!!

2008-12-31 @ 16:37:40
Postat av: Jessica

gott nytt år!!!!!!!!

2008-12-31 @ 17:33:52
URL: http://www.metrobloggen.se/starshollywood

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0