Träning!!

I dag gick jag faktiskt upp tidig, för att vara mig ialla fall, 08.15. Gick egentligen upp för att kissa, men sen tänkte jag att jag lika gärna kunde lägga mig i soffan och kolla på OS istället för att gå och lägga mig igen. Somnade visserligen en liten stund, men men jag gick ialla fall upp i tid.=) 

Om ca en timme kommer mamma och hämtar mig, dags att träna igen. Pappa kunde inte följa med i dag så det blir bara hon jag. Får se ifall det blir utomhus i dag, enligt schemat ska det vara ute, men jag tror det är lite för kallt för det.

Kommentarer
Postat av: Sara <3

Men det syns ingen förändring på bild juh! jag vill behhålla min längd, så hon tog bara topparna där, sen " uttunningen " av håret syns inte på kort. Bara om man håller i de.. Kramar!

2008-08-21 @ 21:34:51
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Lina

okej, det låter roligt! Ja, tjäna pengar var ett tag sen, hoppas att du kommer trivas! Kram

2008-08-22 @ 10:27:13
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0