Tjänat pengar!!

Kommit hem från mormor och morfar nu, lycklig eftersom jag tjänat 300:-. Först permanantade jag mormors hår sen klippte jag topparna på det, hon har så pass kort hår så att man är tvungen att göra det i den ordningen annars kan man inte rulla upp det. Efter att jag var klar med mormors hår klippte jag morfar och efter det bjöd dom på lunch, kräftsoppa och hallon och glass till efterrätt. Kräftsoppan var riktigt god, ska få receptet av mormor.




Bild tagen från google.se


Bild tagen från google.se


Ska gå och sätta igång en tvätt nu, högen i tvättkorgen börjar växa. 



 

Kommentarer
Postat av: Belinda

Va gott! gött att kunna tjäna pengar :)

Haha, förstår att du längtat, skulel jag med göra!!



Joo, getingar är ju inte å leka med...tyvärr, dom ser ju rätt festliga ut annars..:)

2008-08-12 @ 16:08:49
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: *Sara Löfvendahl*

Låter super gott, fast att jag inte gillar kräftor ;)

2008-08-12 @ 16:58:09
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0