Regn, regn och åter regn!!

Usch vilket väder man har vaknat till i dag. Detta är Jeppes första arbetsdag efter semestern, hoppas inte han behöver jobba utomhus. Tycker synd om honom i såfall.

I dag hade jag tänkt åka till det labbet jag ska börja jobba på, chefen har haft semester och är tillbaka i dag. Dom ville att jag skulle komma dit någon gång denna veckan så att vi kan diskutera lön och skriva papper. Att sticka dit i dag tycker jag är skönast, så är det gjort, och jag slipper vänta.

Efter att jag vatt i Malmö ska jag köra hem till Karro, hon va här i går, då klippte jag lugg på henne. Och senare i går kväll fick jag ett sms att hon hade förstört sitt hår, blonderat sönder det. Så jag ska se vad jag kan göra åt det, hon brukar ha hårfärger hemma, någon måste vi ju kunna använda så att det blir fint igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0