Nystädat!!

 Nu är jag äntligen färdig med städningen och nu är här fint igen!! Tänkte kolla lite på OS nu, dom visar både friidrott och gymnastik, tycker att det är kul att kolla på både och.



Tog lite före och efter-bilder!!



Sovrummet
FÖRE:                                                                                                  EFTER:
 



Arbetsrummet
FÖRE:                                                                                                  EFTER:
 



Vardagsrummet
FÖRE:                                                                                                 EFTER:
 



Köket
FÖRE:
                                                                                                 EFTER:
 

Kommentarer
Postat av: *Sara Löfvendahl*

ser kanppt någon skillnad på bilderna!! hehe.. om du kallar det stökigt efter en fest, så ska du se hur där ser ut hemma hos mig när vi har partat!! typ cider/öl burkar överallt!!! haha... men ska jag säga en bild som ser mest städad ut efteråt så är det självklart bild nummer 1 =)

2008-08-18 @ 15:27:14
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sara L =)

vi ska se World Trade Center.. Alla säger att den är skit bra ¨å det återstår att se..! kram

2008-08-18 @ 19:07:39
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Lina

malin.. det är inte stökigt.. =) vi skulle haft dig som städare =) jag tycker inte alls om att städa! Tycker ni har de så fint! Puss

2008-08-18 @ 19:11:00
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Annika Hernmo

Gud va fint ni har fått det i ert hus WItte..!! Helt underbart fint! Jag antar att ni trivs där?!?!

Kramar!

2008-08-24 @ 08:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0