Det roligaste gympa-passet jag någonsin varit på!!!

Fy fan va roligt det var, jag svettades sjukt mycket, har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Det bara rann och rann ner från min hals. Men fy fan va kul det var, vi har 140 personer och det var ett sånt tryck i gympahallen. Detta kommer man ju vara tvungen att gå på varje vecka, jag är såld. Och musiken, den var jätte bra, det var fullt ös från början till slut. Dom spelade bla justin och madonnas 4 minutes och några låtar från dirty dancing. Jag längtar redan till nästa måndag.
I morgon blir det core och medelpass. Core för att träna styrka och medel för konditionen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var inte lite svettigt ;)

2008-08-25 @ 20:14:33
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0