Sprang som en galning för att hinna med tåget!!

Trodde att tåget skulle gå från samma parrong som det brukar göra med jag hade fel. Det gick så långt man kunde komma från den parrongen, typiskt när jag bara hade 1 min på mig att ta mig dit. Gjorde en chansning och började springa, och som tur var så hann jag precis. Och på tåget satt min lilla pappa och var anfådd han med. Han hade också sprungit för att hinna med. Det är skönare att hinna med ett tidigare tåg när man ska träna på kvällen så att man kan sätta sig ner i några minuter innan man behöver byta om. Hade jag missat tåget hade jag vatt hemma kl:180.00 och vi kör och tränar 18.30 så det hade blivit snålt med tiden.

I kväll är det alltså dags för träning igen, och i dag blir det riktigt tufft, på detta pass brukar jag få blodsmak i munnen. Min mamma blir blå om läpparna och det slår lock för min pappas öron, med andra ord så är det jätte jobbigt. Men det är kul med en utmaning. Man går och har ångest hela dagen inför passet men sen efteråt är man så nöjd!! I söndags så gick vi faktiskt på detta passet också, eftersom den ledaren som egentligen skulle ha passet var i frankrike. Hade faktiskt lite träningsvärk så precis har gått över. Den kommer förmodligen att komma tillbaka efter detta passet. Nä, nu måste jag gå och byta om för snart är det dags!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack för din snälla kommentar! visst är eddie jätte söt

2008-04-10 @ 01:08:55
URL: http://www.metrobloggen.se/starshollywood
Postat av: Jessica

Jag åt aldrig något så chipspåsen ligger kvar. Funderar på att ta med den ikväll när jag ska till KArin. Då försvinner den iaf. Tack för dit stöd!!!!

2008-04-10 @ 17:24:33
URL: http://www.metrobloggen.se/starshollywood

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0