Shoppat i Ullared!!

Orkade inte fota och lägga ut bilderna när jag kom hem i går, var jätte trött, och hade ont i halsen...=( Jag var jätte duktig i går, handlade inte lika mycket som jag brukar. Totalt blev det ~2300:-. Jag tyckte inte att där fanns så mycket fina kläder denna gången, handlade bara en vår-jacka, fleecetröja, nattlinne och en sport-bh. Hittade ett strykjärn, vilket vi verkligen behöver, det vi har fungerar knappt. Köpte lite presenter till mamma och pappa(dom fyller snart år), presentartiklar och lite toalettartiklar. 

Bilder på lite av det jag handlade.



     
Nattlinne    Jacka    Fleecetröja    Strykjärn
39,95:-        199:-        69,95:-             399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0