Hela Malmö C avstängd!!

Stack ifrån skolan halv 2 i dag, tänkte att det skulle va skönt att komma hem lite tidigare i dag. När jag kom till stationen så hoppade jag på det tåget jag skulle åka med, det skulle gå ca 15 min senare, jag slöt ögonen för en stund. Brukar vila på tåget när jag åker hem. Vaknade till av att någon sa nått i högtalaren. Hörde inte vad han sa, tänkte inte mer på det och slöt ögonen igen. Vaknade sedan av samma orsak och denna gången förstod jag att det var något allvarligt, alla på tåget reste sig nämnligen upp och klev av. När jag väl hade lyckats vaka till och själv tagit mig av tåget förstod jag vad som hade hänt. Tydligen var hela kontakten med Malmö C avstängd, en ledning hade gått sönder. En tågvärd berättade att när detta händer brukar det ta minst en och en halv timme innan trafiken år igång igen. Så där rök min "va hemma tidigt" dag. Var sedan tvungen att ta mig med buss till Värnhem och därifrån sedan ta en buss till Lund. Väl framme i Lund tog jag bussen till Kävlinge och sedan cyklen hem. Stack ifrån skolan kl13.30 och var hemma 16.00, helt jävla sjukt.




image303


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej ingen bowling, men gympa kanske. Får se om jag hinner. Annars ses vi på söndag!!

2008-04-10 @ 17:28:33
URL: http://www.metrobloggen.se/starshollywood
Postat av: Jessica

gud vad störigt när man för en gångs skull slutar tidigt!

2008-04-10 @ 17:29:42
URL: http://www.metrobloggen.se/starshollywood

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0