Fortfarande sjuk!!

Jag är fortfarande sjuk, det började i måndags med lita halsont, sen har det gått över till hosta och huvudvärk. Hade förmodligen feber i går också, frös jätte mycket. Har ätit ibumetin hela veckan för att jag ska orka med skolan, måste ju verkligen va där. Vi ska lämna in vårt examensarbete på fredag nästa vecka, så den veckan kommer förmodligen bli jätte jobbig, långa dagar. Vi har bestämt att vi ska jobba lite med arbetet i helgen så att vi inte behöver göra allt nästa vecka.
image359


I dag ska Jeppe med jobbet och spelar ishokey och äter middag så han kommer inte komma hem förren senare i kväll. Han ska köra, duktig pojke, så han kanske kommer hem tidigt. Jag vet själv hur man brukar känna sig efter en vecka på jobbet, man är alltid jätte trött på fredakväll.
image360


Är ju hemma själv hela dagen, så jag ska bara lilla framför tv:n och lata mig, man orkar inget när man är sjuk. Tänkte laga pankakor till mig själv, passar på när Jeppe inte är hemma. Sist han år det så blev han sjuk(spydde) men inte pga pankakorna utan maginfluensa, så han slipper gärna äta det. Och jag älskar pankakor så detta är ju ett utmärkt tillfälle för mig att äta det.
image361



♥Till Catrin♥
Hoppas Zingo och Pepsi blir bra kompisar!!!=)
 ♥

Kommentarer
Postat av: Catrin

tråkigt att du fortf. är sjuk! Mitt har gått över mer till valig förkylning nu. Så det är bättre! Hoppas du få en riktigt mys kväll med dig själv då.. och pannkakor är gott jag brukar ocksp passa på att göra det själv för Anders tycker inte heller om det! =)
Nu ska jag ner till djuraffären och handla till lilla Zingo! =) Ha en bra kväll vi hörs! PUSS PUSS

2008-04-18 @ 14:34:36
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0