Dagens bilder!!

Jag sitter just nu framför dator och jobbar med mitt skolarbete, och inne i datarummet finns katternas klösträd, där Tiger ligger för tillfället. Båda älskar att ligga i den, och i dag var det Tiger som hann dit först. Men detta hindrar ju inte Måns från att vara nära honom. Han hoppade nämligen upp och satte sig bredvid storebror och började tvätta honom.......och resten kan ni med hjälp av bilderna tolka själv.....

Måns tvättar Tiger
image366

Båda myser
image367

Tiger är verklikgen jätte smutsig
image368

Tvätt......ännu mer tvätt....
image370

Plötsigt upphör tvättandet.....
image371

.......och övergår till bus.
image372

Måns: "Det är jätte kul att tugga på storebror"
Tiger: "
mmm.....jätte kul"
image373

Måns: "mmm....va gott han smakar"
image374

Tiger: "Okej, lite till då......sen får det vara nog"
image375

Tiger: "Lol.....nu får det räcka"
Måns: "
Men, men......jag som trodde att vi hade kul"
image376

Måns: "Yes, jag fick platsen, precis som jag ville"
image377


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0