06.30-->20.50

Åkte hemifrån 06.30 i morse, var i skolan till 17.00 sen åkte jag direkt och tränade två pass. Kom inte hem förrän 20.50......usch vilken lång dag. Var ju as-hungrig när jag kom hem såklart, stekte några ägg och lade på mackan, smarrigt var det!!!=) Efter träningen i dag kom en ledare fram till mig och frågade ifall jag hade gått ner i vikt, hon tyckte att jag såg mindre ut. Då blev jag självklart jätte glad, det är kul att det ger något resultat när man kämpar så mycket. Jag gör ju det för min egen skull men det är alltid kul när någon annan ser det också. Detta gav mig nya krafter att fortsätta, ibland kommer man till ett tillfälle då det går trögt, man fuskar med träningen och med maten, och det är jobbigt att ta tag i det igen. Men nu ska jag "lägga in en andra växel"(som dom säger i "du är var du äter"). Beach 2008 here I come!!!=) 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Bra gumman! Du är verkligen jätte duktig! Jag berundrara dig! Önskar jag kunde klara det lika bra! =( Kämpa Kämpa! Puss

2008-04-02 @ 11:06:16
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0