Ystadsaltsjöbad!!

Sitter nu i bilen på väg hem från Ystadsaltsjöbad där jag och jeppe har övernattat. När vi gifte oss så fick vi ett presentkort av våra fina vänner på Ystadsaltsjöbad och detta har vi använt oss av nu. Eftersom jag blev gravid med Max nästan direkt efter bröllopet så var det inte läge att åka då, sen har tiden bara runnit iväg men nu har vi äntligen kommit iväg på denna härligt upplevelse tillsammans.

Vi bokade ett paket där det ingick övernattning, tillgång till pool-bubbelpool-bastu m.m, 3 rättets middag, varsin 80min behandling och frukostbuffe!

Behandlingen var jätte behaglig och avslappnande. Vi fick en skrubb över hela kroppen, ansiktsbehandling, ansiktsmassage och helkroppsmassage. Kroppen känns fortfarande len trots att vi både badade och duschade i går.

Vi anlände 17.00, checkade in, bytte om och gick till spa:et. Behandlingarna hade vi bokat till 17.30. Efter det hade vi 2 timmar på oss att bada, basta m.m innan maten serverades. Det var jätte mysigt att bara koppla av efter behandlingen och inte stressa iväg till restaurangen.

Innan middagen duschade vi och gjorde vid oss, sen gick vi raka vägen till restaurangen. Då var vi hungriga!!!!!! Fick välja på 3 olika alternativ till förrätt, huvudrätt och dessert!
Maten var över förväntan, så god! Jag drack vin och jeppe öl, ett perfekt avslut på kvällen.

Frukostbuffen var precis så god som man bara kan hoppas på! Där fanns allt. Vi åkte hem utvilade, och mätta och belåtna!
Tack älskade vänner för presentkortet och tack min älskade jeppe för mysig egentlig med dig!<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Naaaaaaaaajs <3

2013-05-14 @ 10:34:06
URL: http://arnebollar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0