Fredagsmys!!

När jag var på Me and I party hemma hos Johanna förra torsdagen så träffade jag några av hennes vänner som också har barn. Jag hade inte med mig Max eftersom det underlättar lite när man ska åka iväg, plus att man har mer tid att kolla på kläderna dom säljer. Men Johanna hade berättat om Max för dom så dom(flick-bebisarna) blev ju lite besvikna, dom var nyfikna på den "stora killen". Så i går bjöd jag hem dom till mig för fredagsmys och bebisdejt. Andra dagen i rad som Max träffar flickor, han har fullt upp, he he.
Det var såklart mysigt och roligt för både oss och dom att träffas och busa lite. Okej, det var nog vi mest som busade, ha ha. Men lyckat var det i alla fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0