Fullbokad dag!!

I fredags hade jag fullt upp, först bebismys och lunch hemma hos Maria mellan 10 och 15. Träffade en gammal klasskompis som jag inte träffat på många år och hennes söta bebis. Jätte trevligt var det, och kul att våra barn är födda samma år!!

Direkt efter besöket hos Maria och Molly då hann jag med 2 snabba ärenden innan jag körde hem. Bara några minuter efter att jag kom hem knackade det på dörren och min hjälpreda Sandra anlände för att hjälpa mig inför tjejmiddagen.
Jag fixade middagen, köttfärspaj och Sandra gjorde en smarrigt efterrätt. Tack för all hjälp Sandra, den är guld värd!!
En stund senare kommer Johanna och lite innan 18 kom dom sista gästerna, lina och Frida.
Alla hade med sig en massa fint som dom absolut inte hade behövt. Dom är så himla goa mina vänner!!
Vi drack och åt en massa gott enda fram till 01.30. Sen var det dags att vila huvudet på kudden efter en lång och fullspäckad fredag!


Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2012-11-12 @ 00:56:20
Postat av: Sandrix

<3 Tack själv!! Jag hjälper så gärna till, det vet du! ;)

2012-11-12 @ 08:55:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se
Postat av: lina

Det var väldigt roligt att träffas, får vi göra om. Kramar från mig och Hampe

2012-11-12 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0