Halv 8 hos Johanna!!

I går var vi bjudna hem till Johanna på "halv 8" middag/mys. Jag, Max och Sandra åkte dit redan vid 1-tiden eftersom vi har semester. Det första vi gjorde var att gå och köpa varsin sallad till lunch. Efter att vi ätit kollade vi på när Johanna sjöng på sin brors bröllop, så duktig du är gumman! Sen lite skitsnack och fix i köket för Johanna. Vid 5- tiden kom Lina och Frida och vid 6-tiden kom Lodd!:) Johann bjöd på grillad fläskkare, majs, ostfylld svamp, sallad, såser och vitlöksbröd. Och till dessert fick vi crème brulee med hallon. Oj, va gott det var!;) Även kakor, bullar(johans hemmabakade) och choklad åts till kaffet. Tack mina fina tjejer för i går, alltid härligt att träffa er!:) Och tack värdinnan för en trevlig bjudning med mumsig mat!


Kommentarer
Postat av: Lina

Fint blogginlägg, gillar upplägget med bilderna :)
Btw, gillade du smyg-bilden på mig och din son?

När ngn säger jag SKA shoppa måste jag ju lyda =)

2012-08-03 @ 08:17:56
URL: http://arnebollar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0