En underbar vecka i Glimminge!!

Har kommit hem från en helt fantastisk vecka i stugan, och denna helgen har vatt den bästa på länge. Har umgåtts med dom bästa och verkligen utnyttjat haela vistelsen med rolig aktiviteter på dagarna och festande på kvällarna.
De tre första dagarna var jag och Jeppe själva och hade det hur mysigt som helst, så jag tänkte börja med att visa bilderna från dom dagarna, så jag sparar dom bästa till sist. Måste ju dela upp helgen i olika inlägg eftersom jag har bilder från 4 kameror att gå igenom, det kan ta sin lilla tid. Och man vill ju ha med så många bilder som möjligt.




Varför skulle tiden gå så snabbt, kanske för att vi hade så otroligt roligt och att alla passar så bra ihopa, vilket härligt gäng vi är!!!!
Tack alla för ert underbara sällskap dessa dagarna!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja varför skulle det gå så fort? Jag är glad att du känner samma som mig, vilket jag tror alla gör :-) André och jag tackar för en super-helg och älskar att vi lärt känna varann :) Vi önskar vi kom mkt tidigare i veckan dock :-/ PUUUUUSSS!

2009-07-12 @ 23:21:43
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Åååhh jag vill tillbaka!!!!

2009-07-13 @ 08:55:27
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0