Tieto2!!

Shit vilken klockren kväll i går, precis så lyckat och roligt som alltid med dom töserna!!=) Det enda som fattades var Sing Star, det ultimata förfestar spelet, men vi spelade andra spel i stället.

Klockan 18.00 så kom Sandra och Daniel hem till oss, jag fixade lite med Sandras hår och vi drack varsin cider. Sen klockan 19.00 tog vi tåget till Malmö, och under tågresan kom vi båda på att vi glömde kissa innan vi stack, inte så smart med tanke på att vi precis druckit varsin cider. Så när vi väl kom hem till Lina så sprang vi in, det var verkligen kris, haha!!=)

Efter det gick vi och köpte varsin hamburgartallrik(vilket jag även är sugen på just nu) som var riktigt god. Undertiden vi åt snackade vi en massa skit och drack gott!! Efter ett tag förflyttade vi oss till soffan för den obligatoriska fotograferingen med Linas dator. Ha ha, alltid lika kul!!
När vi sen var sugna på Sing Star kom vi på att det inte fungerade, det fattades en sak, inte kul....=( Men men, det lösta sig snabbt, Lina kom på den briljanta idén att vi skulle spela plockepinn, riktigt kul att göra på en förfest. Efter det lekte vi en annan lek, man blir tilldelad att vara en annan människa/djur och sen ska man ställa JA & NEJ frågor och försöka lista ut vem man är. Några av de som användes under kvällen var; Pinsessan Madeleine, Iprenmannen, Blondinbella, Andreé, Doktor Phil. Även det är en roligt förfestarlek.!!

Plötsligt var klockan halv 1 och vi var tvugna att skynda oss till bussen, för då var det dags slagt. Vi kom nog dit vid 1-tiden och blev hämtade halv 5, tiden går så himla snabbt när man har kul, eller hur tjejer!!=) Kändes inte som att klockan var så mycket, vi var alla pigga och glada när vi stack hem, det sägs ju att man ska avsluta när man är på topp, hehe!!=) Inne på slagt träffade vi Andreé och hans kompisar, vi dansade med dom nästan hela kvällen, riktigt kul hade vi!!=) Tack Lina och Sandra för denna underbara kväll hoppas på många fler fina minnen med er!!=)


Här kommer lite bilder från kvällen!!=)










 







Ska försöka lägga upp ett videoklipp också!!

Kommentarer
Postat av: Lina

GUMMAN! Tack själv för igår- fasen vad vi stämmer bra med varandra o du, tieto2 =) Du e grym-hade redan glömt det =) Jag o A gick tom där förbi när vi gick hem o jag gick o skrek att jag måste se skylten innnan jag går hem! HAHAHAHAHA! Sjukt lyckad kväll med er 2 bästa! Pussssssss

2009-01-18 @ 14:31:22
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Är det bara jag som har varit skitbakis idag!? :O Jag tog mig upp ur sängen för typ en timme sen, jag vaknade redn vid typ 10, men mådde så satans illa så har inte kunnat resa mig från sängen haha. Men nu är jag på topp igen. Åååh var roligt vi hade igår! :) Kan ju inte bli annat med er två hehe. Puss gumman

2009-01-18 @ 15:38:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0