God morgon bloggen!!

Ligger här i sängen och är jätte trött, måste gå upp eftersom jag ska träffa Karro på Nova om en timme. Vi sak köpa en inflyttningspresent till lilla Elin som vi ska till i kväll. Hoppas att det slutar regna, jag ville ju ha fint väder i dag.

Måste berätta om gådagen, det var hur mysigt som helst!!=) Jag kan ju börja med att berätta att jag shoppade lite efter jobbet, det blev ett par skor(la undan dom till senare på kvällen), en tröja och ett par örhängen. Visar bilder på det sen!!
Vid 5 tiden så kom Daniel hem till oss, killarna skulle ju mecka med bilen. Och vid 6 tiden dök Ola och Johanna upp, och då var det dags för Johanna och mig att köra och hämta Sandra. Hon slutade jobba 7 men vi åkte lite tidigare så att vi hann köpa bla dom skor jag lagt undan och handla tilltugg till kvällen. När vi hämtat Sandra så ringde vi och beställde mat, så den var lagom färdig när vi kom hem. Vi hann även gå inom macken och hyra 2 tjejfilmer. När vi kom hem satte vi oss på trädecket och mumsade på maten, jag beställde tonfisksallad, alltid lika gott!!=)

När vi ätit färdigt återgick killarna till garaget och vi tjejer intog soffan. Först blev det lite tjejsnack sen satte vi igång den första filmen, bröllopsduellen, rikktigt rolig film. Efter den filmen så klippte jag Johannas lugg, den hade växt jätte mycket, och sen igång med nästa film, Dumpad!! Den var också bra, det jag såg vad den ialla fall, somnade såklart i soffan som alltid. Lite efter 2 så kom killarna in, då var dom äntilgen klara för dagen, jag fattar inte hur dom pallade hålla på så länge.

Som ni förstår var gårdagen en riktig mysdag med tjejsnack och tjejfilmer, det kan ju inte bli bättre!!=)


Kommentarer
Postat av: Sandrix

Tack för igår gumman! Hoppas ni hittar någon fin present och att ni får roligt ikväll!!! :D Puss puss

2009-08-15 @ 10:38:20
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tusen tack för igår :-)

Så mysigt <3!!

Puss på nosen

2009-08-15 @ 13:41:55
Postat av: Lina

Myyyyys <3

2009-08-16 @ 05:59:57
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0