Party+utgång!!

I går var en riktig "Malin och Catrin dag", det var jätte mysigt att "leka" med Catrin hela dagen.=) Först var vi och shoppade, jag köpte ett stora silverörhängen och ett rosa träningslinne, visar bilder på det sen. Sen köpte vi bullar och fikade hemma hos henne, mumsigt. Sen var vi jätte duktiga och styrketränade i 1 1/2 timme. Direkt därefter var det dags att göra vid sig inför kvällen, så vi duschade gjorde oss fina och åt tacos och fajitas.
Därefter åkte vi hem till Jennys och Joakims fina lägenhet där vi förfestade. Hon hade en trevlig kompis med sig, Emelie som inte drack för att hon skulle upp och jobba dagen efter. Det var super eftersom vi kunde åka med henne dit, skönt att slippa passa tider med tåg.
Kom dit vid halv ett, tror jag, och hade lite problem med att skrapa fram mynt till parkeringsbiljetten, men det löste sig till slut. Väl där inne köpte jag, Catrin och Jenny varsin Sambuca varav Catrin drack upp sin, jag drack halva och Jenny bara smuttade på sin, vi kände att vi inte kunde dricka med. Så vi var så ansvarsfulla att vi lämnade det som var kvar och gick och dansade i stället. Duktigt av oss, tycker jag!!=) Vi dansade på diverse ställen, dansgolvet, högtalarna, podiet brevid dj:n och hade skit kul. Där var lagom med folk så man slapp trängas.
Lite efter 2 så blev jag jätte trött och ringde till Jeppe för att be dom komma och hämta oss, och vad svarar han då: "Vi är utanför redan", ha ha ha, våra killar känner oss för väl. Dom vet att vi brukar orka till kl:2-3 varje gång, så dom antod det denna gången också. Duktigt av dom, eller Anders närmare bestämt, det var ju hans idé att åka in. Sammafattningsvis så var det en riktigt lyckad dag och kväll/natt!!!!=)
Tack Jenny för pajen, den var supergod!!. Och tack Catrin för att du ville hålla mig sällskap hela dag!!!=)



Och nu kommer självklart kvällens bilder!!







 



 














Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, då får vi köra våra fina danser som vi lär oss nu hahaha. Ni såg ut att ha roligt :) Ja nu mår jag bättre. Vet inte riktigt vad det var, men fy fan vad jag hatar att må illa och spy.. :(

Ja vi ses i morron! Puss

2008-09-14 @ 12:35:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: mamsen

Vad fin du var i håret igår. Hoppas du inte har träningsvärk i dag så du inte orkar gympa idag.

2008-09-14 @ 12:46:55
Postat av: Catrin

Vilka fina bilder!Du tog bort den ena i alla fall!? ;) Uggly Betty bilden! HAHA Nu ska jag blogga och lägga ut mina! =)

2008-09-14 @ 15:07:11
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0