"Rode Trip" till IKEA och OPTIMERA!!

Gick upp tidigt i dag för att vi skulle hinna med så mycket som möjligt. Först åkte vi till Optimera och där beställde vi en blandare till duschen och ett väggskåp med spegeldörrar och belysning. På IKEA köpte vi presenter till mina föräldrar som snart fyller år och en matta. På vägen hem såg vi en läskig dimma utanför Lund. Hade ju kameran med mig så klart så jag lägger ut en bild på det. Innan vi körde hem åkte vi och handlade lunch, baguett och skagenröra. Vi handlade även hem så att vi kan laga pizza i kväll. Har bjudit hit Anders, Catrin, Myran och Siri i kväll.
Just nu håller Jeppe på med hallen och jag ska försöka plugga.


image488


image490
"The Fog"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0