"För jag har tagit examen"....."fy fan va jag är bra"!!

Ja, nu har jag tagit min efterlängtade examen. Gårdagen var helt underbar. Först var det fotografering och diplom-utdelning i kyrkan sen gick vi till skolan och jag visade dom var jag har hållit hus i 3 år. Efter det åkte vi (hela familjen) till Center Syd, Patrik skulle handla ett par shorts som han hade beställt. Sen åkte vi hem till mamma och pappa och fixade det sista innan gästerna kom.
Kl: 18.00 hade vi bjudit hem vår släkt och vänner, sammanlagt var vi runt 25st. Mamma hade beställt jätte god mat, bla, potatissallad, pastasallad, rostbiff, kalkon, bullar och tårta såklart. Mina kompisar Björn, Martina, Anders och Catrin var också där, vilket jag var jätte glad över. Vi hade super trevligt.
Under kvällen höll min pappa ett antal tal, där han i varje tal nämde hur stolta han och mamma var över mig, det blev lite tjatigt efter sjätte, sjunde talet, men men det blev ändå lyckat.

TACK MAMMA OCH PAPPA FÖR EN UDERBAR DAG, OCH TACK ALLA FÖR DE FINA PERSENTERNA!!!!!



Jag och söta mamma utanför kyrkan.



Fotografering av klassen utanför kyrkan.



I väntan på att få diplomen.







Mamma, mormor, jag och brossan.



Jag och en av mina lärare, Sdravko.



Jag "blästrar"!!



Utanför skolan.







Jeppe, Björn, Martina och jag.



Vi satt ute i det underbara vädret.



Den fina tårtan med tänder på.



Jag och svärfar dansar!!



Catrin, Martina och Björn.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Får man fråga vad det är du har tagit examen i?

Man börjar ju undra när där e tänder på tårtan??

2008-06-06 @ 20:32:54
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0