Victoria Sivstedt har gett "dum blondin" ett ansikte!!

När jag kom hem vid 21.00 tiden åt jag lite och kollade på "I huvudet på Gynning", diggar verkligen den tjejen!!=) Bland annat så träffade hon Victoria Silvstedet som snackade hälften engelska och hälften svenska med engelsk brytning. Sorjligt, verkligen! Hon visade Carolina sin lägenhet och bland annat en espressomaskin som hon inte visste hur den fungerade. Hon visade även en juicepress som hon däremot visste hur man använde, sa hon. Carolina tyckte då att det kunde vara en bra idé att göra lite juice, så Victoria tog tag i en apelsin(hel apelsin med skal på) och försökte pressa den. Och det gick ju inte så bra. Hon fortsatte att försöka genom att trycka lite hårdare, men det fungerade fortfarande inte. Sen kom hon på den smarta idén att det kanske skulle vara skalad. Då fick Carolina rycka in och hjälpa henne, hon förklarade att det skulle vara delad. Verkligen svårt att lista ut själv.....eller hur? Victoria Silvstedt har gett "dum blondin" ett ansikte!!
image62

Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha men kul var det iallafall :)

2008-02-26 @ 22:55:34
URL: http://vickanp.blogg.se
Postat av: Catrin

Verklien HUR F-N kan man vara så pantad som henne. Guuud pallar inte med henne. Men Gynning däremot är MIN IDOL.. :) SJUKT cool tjej!

2008-02-27 @ 19:43:29
URL: http://cathe.blogg.se
Postat av: Anonym

både gynning o Silvstedt e bara roliga o helsköna tycker jag

2008-02-28 @ 08:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0