Jag är så glad att jag har fått lära känna dig!!

I går var vi på Linas lyckade 25års fest, vilket drag, lätt årets fest!!=)
Lina hade fixat en mysig lokal, super god mat, massor med dricka, ett duktigt band!!=)

När vi kom dit mötte vackra Lina oss i dörren, vi hängde av våra ytterkläder och fick en välkomstdrink. Mingade och hälsade på dom andra gästerna sen var det dags att leta upp sin plats vid bordet och därefter avnjuta den goda maten. Jag fick verkligen en hedersplacering, mitt emot Lina!!! Dom flesta satt tillsammans med sin respektive, kul eftersom vi inte gör det så ofta. Under maten höll Linas pappa ett jätte fint tal, inte många torra ögon efter det.
Sen var det dags för tårtan och då passade vi på att framföra den sången som jag och sandra har skrivit. Jag sa först några ord sen hjälptes vi åt "hela gänget" att framföra den. Den verkade uppskattad!!
Efter maten var det dags för presentöppning, hon fick en massa fint!
Sen började bandet spela och vilket ös där var. Det var ett 2 mans-band, och dom var jätte duktiga.
Vi dansade hela kvällen fram till att vi stack hem vid 2-tiden. Snälla Björn körde oss hem, tusen tack, du är en ängel!!=)

Tack så jätte mycket för en välordnad fest, jag kände mig så stolt över hur duktig du var som värdinna, du skötte allt så himla bra!!
Jag är så glad att jag har fått lära känna dig!!

















Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahahahaha älskar oss, gumman!!!!

2010-05-10 @ 00:58:18
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0