Fredag+vänner+tacos+monopol+godis=LYCKAT

Gud vilken underbar fredagkväll vi hade, vi hade super trevligt, var inte i säng förren vid kl:2.
Vi började med att jag klippte Sandras hår. Fick en black tower för det, tack tack tack!!!=) Under tiden fixade killarna det sista till tacosen, sen var det dags att kränga, gott!!
Efter maten kollade vi lite på Let´s dance, sen plockades dom riktiga grejerna fram, MONOPOL!!! Det var länge sedan vi spelade det, riktigt kul, och extra kul eftersom jag vann, wiiiiii!!!=) Måste ge pluspoäng till André som skötte sig exemplariskt som bankman, klapp på axlen!!
När jag hade spöat alla, mohaha.....så satte vi oss i soffan och kollade på en intressant dvd som fick killarna att lämna rummet, ha ha. Vi tjejer satt kvar och snackade en massa(skit) som vanilgt!!!=)
Det var jätte kul att träffa er i går, det var för länge sedan sen sist!!!!!!!
KÄRLEK ÅT ER ALLA!!!=)





Kommentarer
Postat av: Lina

På vägen hem var André lite bitter över sin prestation men helt klart nöjd över vinnaren :" Fan vad kul att Malin rodde hem allt. Jag trodde ett tag Daniel skulle vinna!"



<3

2010-03-20 @ 12:35:00
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Vad fina bilder! :) Du var så sjukt duktig igår hihi (Fast tur att jag hjälpte till att hålla reda på alla gatorna hihi) Tack för allt igår! Puss

2010-03-20 @ 15:22:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0