En mysdag med min Jeppe!!

I dag har jag och Jeppe vatt iväg och shoppat och haft det jätte mysigt!! Jag köpte bara ett par skor, ett par vita, är jätte nöjd me dom. Vi köpte även en låda för förvaring av våra dynor och en terassvärmare.



Om ca två och en halv timme så kommer en massa underbara människor hem till oss, Tobbe, Lotten, Sandra, Daniel och Lina. Vi hade ju en massa mat över från igår, vill ju inte kasta för mycket, så det är perfekt att dom kommer hit och hjälper oss att äta upp det. Kommer nog inte kunna sitta ute, men det kommer bli mys mys ändå!!=) Jag längtar, ska bara ducha sen är jag redo för kvällen. Vinet ligger även på kylning, kan det bli bättre??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0