Onsdag!!

Behövde inte jobba över i dag, skönt för jag har vatt trött hela dagen. På vägen hem körde jag och handlade mat, behövde lite smått och gott!! Väl hemma tog jag tag i disken(ett helt berg) och plockade undan lite, här var verkligen stökigt hemma. Sen satte jag mig framför tv:n och åt grova mackor med gurka och keso, mums. Kollar just nuRoomservice, älskar det programmet. Och sen är det ju Grey´s anatomy, en kanon tv-kväll med andra ord!!=)

I morgon är det dags för mitt och mammas gympapass igen, kul kul, man får samma adrenalinkick varenda gång, det är en underbar känsla!!=)



Keso är gott!!

Kommentarer
Postat av: Lotten

keso är verkligem smaskens:D har du smakat kesella ?det är också gott ! vi SKA skaffa hund ngn gång snart tobbe ska bara inse de = ) men kanske om ngt år :) pusss

2009-06-03 @ 21:58:43
Postat av: Lotten

keso är verkligem smaskens:D har du smakat kesella ?det är också gott ! vi SKA skaffa hund ngn gång snart tobbe ska bara inse de = ) men kanske om ngt år :) pusss

2009-06-03 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0