Morgondagens planer!!

Ska träffa Sandra i morgon och antingen blir det shopping eller solning, beroende på vädret. Jag behöver verkligen köpa en bikini till, den jag har nu tycker jag jätte mycket om men den är lite sliten.
Sen klockan 15.00 ska jag träffa mamma, dags för nya tag med gympapasset. Och klockan 19.00 ska vi åka och träna i barsebäck, inte fel med lite inspiration till vårt nya pass.
Innan vi åkte till dokorn i dag så satte jag rörelserna till 3 låtar(i ett pass har man ca 17st) så det känns jätte bra. Ska visa mamma det i morgon så får vi se vad hon tycker, kanske vi ändrar lite, men vi har ju grunden.



Det finns många snygga bikinis!!
  Karen Millen Plain Triangle Bikini Top
ASOS Mix And Match Padded Twist Bandeau  ASOS Bandeau Bikini Top in the style of Nicole Richie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0