Midsommar 2009!!

Gårdagen var en helt underbar dag, vi hade tur med vädret när det behövdes och alla var på toppenhumör. Vi började dagen med en fördrik kl:15.00 och därefter väntade en massa lekande. Och som tur var, var det uppehåll just då, kanon. Det var tjejerna mot killarna som gällde, och tyvärr, på något konstigt sett så vann killarna, kan inte fatta det.
Och efter det var vi alla hungriga så då började vi med maten, som blev super god. Till maten sjöngs det och dracks i mängder, precis som det ska va på midsommar. Efter det så blev det lite mer lekande, vi spelade "med andra ord" och spelade kubb. Efter det blev det dansade och drickade till dunka dunka fram till 03.30(för dom felsta ialla fall, själv så deckade jag vid 12-tiden, riktigt illa av mig, men jag var så himla trött, hade ju vatt uppe tidigt och fixat och donat). Jag hade ialla fall jätte kul fram tills dess, ha ha. Tusen tack alla som kom, härligare människor är svårt att hitta.
Och extra mycket tack till Sandra och Daniel för all hjälp med förbereddelserna och hjälp att plocka undan allt i dag.
Ni är bäst!!=)












Kommentarer
Postat av: Lina

Å vilka fina bilder! Herre jösses vad kvällen gick fort! Men kul hade vi =) Pusss

2009-06-21 @ 00:07:01
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0