Brutit ett revben??

I fredags när Jeppe var ute med jobbet så åkte dom go-kart och då fick han en smäll mot vänstar sidan. Han skickade ett sms till mig "Jag tror att jag brutit ett revben", jag trodde inte att det var så allvarligt, bara att han hade lite ont efter själva smällen, det är ju inte så konstigt. Han har haft ont hela helgen och i går när han höll på i graget så small det till och han fick jätte ont. Och i morse när han vaknade så kunde han knappt göra sig, han hade extrema smärtor precis på samma ställe som han hade ont efter go-karten. Detta måste kollas upp och han har fått en tid hos doktorn kl:12.30. Så nu sitter vi här i tv-rummet och kollar på en film, allt för att avleda smärtorna. Tur att jag har semester och kan ta hand om honom, min stackars Jeppe.





Kommentarer
Postat av: Lina

Neeej usch....Hälsa honom från oss och lycka till!!!

2009-06-29 @ 13:04:38
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: lottt

stackars lilla jeppboy :(

2009-06-29 @ 13:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0