Tränat på gympapasset!!

Åkte hem till mamma och pappa direkt efter jobbet, dom var inte hemma just då så jag lyssnade igenom passet en gång själv sen somnade jag. Hann sova en liten stund, skönt för jag var jätte trött.
När dom kom hem så åt vi först mat, det blev bruna bönor och bacon, gott gott, sånt äter jag inte så ofta eftersom Jeppe inte gillar det.
Sen tränade jag och mamma på gympapasset, och det går bättre och bättre för var gång, jag är så nöjd med detta passet, det kommer blir skit bra. Vi gjorde inte rörelserna fullt ut men vi var helt genomblöta ändå. Åkte hem vid 21.00-tiden och då var det duschen som gällde. Nu ligger jag här i soffan, nyduschad och nöjd över att jag gjort så mycket i dag. I morgon är det torsdag och snart helg, skönt!!=)

 

Saknar er; mina fina tjejer!! Längtar till Lördag då vi ses igen!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

O vi längtar oxå! Ska bli riktigt MYYYYS! Hahahahahaha! <3

2009-07-23 @ 01:24:17
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Jag längtar också hihi.

2009-07-23 @ 09:41:52
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0