Jobbat 2 dagar!!

Ja, nu har jag börjat jobba igen efter semestern, varför ska ledigheten alltid gå så snabbt?
Jobbade över lite i går sen på kvällen kom Tobbe och Lotten hem till oss, dom hade med sig mat, lyxigt. Vi lagde något nytt, tacogratäng, jätte gott!!=) Vi hann även med att kolla på en film, The Locals, lite konstig med spännande.


I dag efter jobbet åkte jag direkt hem till mamma och pappa, dom bjöd på fläskpankaka, och gud vad jag åt, så himla gott det är. Jag åt nog dubbelt så mycket som både mamma och pappa, jag var hungrig!! Sen gick vi igenom lite med gympapasset, vi är nästan helt klara med passet nu, känns skönt. Och tack pappa för all hjälp med musiken, vi hade inte klarat det utan dig!=)



Har ingen passande bild till inlägget, så jag bjuder på en tagen med min nya kamera!

Kommentarer
Postat av: Lotten

åhh varför får jag aldrig så fina ögonfransar, riktigt fina :)

2009-07-21 @ 22:00:36
Postat av: Lina

mina ögonfransar är vita så tyst med dej ;-)

2009-07-21 @ 23:08:47
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0