Ha ha ha!!=)

Om ni vill ha er att gott skratt kolla då på denna video.
Men innan ni tittar måste ni veta vad den handlar om. Det är en talkshow från Holland där dom pratar om misslyckade operationer. Och på denna video får man se när programledaren intervjuar en man vars testiklar av misstag har tagits bort. Och då kanske ni kan räkna ut hur hans röst låter.=)


 




Uppdatering: svar till mina kommentarer.


Ni trodde att jag hade skrivit fel och menade mandlarna i stället, men det jag skrev stämmer. Det är så att testiklarna tillverkar ett hormon(testosteron) som bl a påverkar utvecklingen under puberteten(hårväxt, röst, muskelmassa etc.). Så om man opererar bort testiklarna KAN rösten påverkas, och i detta fallet har mannens röst blivit påverkad och blivit ljusare.

Kommentarer
Postat av: Sara <3

Japp, oki.. du fattade frågan rätt :o) Tack för svaret!! Heter de verkligen testiklar i halsen?! Kramar!!

2009-02-23 @ 22:36:02
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: camme

HAha.. jag fattade inte först, var tvungen å youtuba med undertext. Fattade inte vad testiklarna hade med röstläge å göra hihi, du har nog skrivit fel. Mandlarna menar du! Men jisse, skrattet smittas.... ha en bra dag :)

2009-02-24 @ 09:35:12
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. det är mandlarna de snackar om. har sett översättningarna. men skit samma.

2009-02-24 @ 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0