Jag är jätte glad!!

Det har gått super bra på jobbet i dag, Mats som är chef för den avdelningen jag jobbar på var sjuk i dag så då fick jag och Fahime mycket att göra. Men jag älskar när jag har mycket att stå i.
I dag så ringde en tandläkare till labbet och berättade att de tänder vi hade gjort till honom passade jätte bra. Denna tandläkare är väldigt duktig och väldigt noga med allt han gör. Så när han är nöjd med ett jobb då är det bra. Efter samtalet frågade chefen mig och det var jag som hade gjort det, och då sa jag "ja" utan att veta om det var positiva eller negativa nyheter. Då sa han "bra jobbat, tandläkaren var jätte nöjd med ditt jobb". Chefen tyckte att det var jätte bra av mig  eftersom jag bara jobbat där i två veckor.

Senare under dagen ringde en annan tandläkare som ville skicka jobb till oss men han ville inte att Mats(chefen för min avdelning) skulle göra det, han var inte nöjd med honom. Så då rekommenderade han mig istället, och sa att han skulle skriva "Malin ska göra den" på rekvisitionen. Jag känner mig så himla glad och nöjd över att det går så bra. Det är väll okej att skryta lite, var bara tvungen att berätta, är så himla glad i dag!!=)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Man får och ska vara glad när man gjort något bra och dessutom får beröm :-)



Och, varför ska man inte få "skryta" när man gör något bra? Det är så lätt att man är självkritisk när något går dåligt och det är liksom "okej" från omgivningen. Därför ska det också vara okej att berömma sig själv. Det skapar dessutom balans! Fortsätt så :-)



Jättekul att det går bra för dig och det är kul att följa din blogg och vardag! Läser varje dag!

2008-09-12 @ 05:55:01
Postat av: Malin

SVAR TILL INGRID!!







Tack så mycket för den fina kommantaren, skönt att någon håller med mig!

Kul att du gillar min blogg, alltid kul att veta att man är uppskattad!!

Har du ingen blogg jag kan läsa??

Kram

2008-09-12 @ 15:36:54
Postat av: Sandra

Vad kul att det går så bra på jobbet! :)

2008-09-12 @ 16:29:26
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0