Filmkväll med mamma och pappa!!

Ringde mamma och pappa vid 21.00 tiden och pratade lite, undrade bla vad dom skulle göra. Dom skulle kolla på den nya Batmanfilmen "Dark night", och då föreslog jag att dom kunde komma hem till oss och se den, och dom nappade direkt. Det är en av fördelarna när man bor nära sina föräldrar, att man kan träffas utan att man måste planera en massa.
Dom kom hit lite efter nio och vi började se filmen, den var rätt så lång, över två timmar. Mamma var trött så hon somnade, hehe, och det var självklart inte jag eftersom jag sov en stund efter jobbet. Tillbaka till filmen, den var helt okej, lite långtråkig, och inte alls så bra som man hade förväntat sig med tanke på allt som skrivits om den, lagom underhållande. Efter Titanic hade denna film dragit in mest pengar, vilket jag inte riktigt kan fatta, förmodligen beror det på att Heath Ledger är med i den. Han spelade förresten sin roll jätte bra.

I morgon klockan 10.00 hade jag tänkt sticka och träna i lund, pappa följer nog med. Mamma kände sig lite krasslig så hon står nog över. Det är skönt att börja dagen med ett träningspass, man vaknar till på ett annat sätt och sen känner man sig så duktig.



Tack mamma och pappa för att ni kom hit, det var jätte mysigt!!=)



Mamma och pappa i soffan.=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv, det var mysigt att sova i er soffa efter en veckas slit på jobbet.

2008-09-20 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0