Solen tar!!

Var tidigt i skolan i dag, jag och Marie gick igenom det sista inför den stora redovisningen i morgon. Känns rätt hyffsat nu, känns inte som att jag kan mycket öva mer, det får gå som det går.

När jag kom hem lade jag mig i solstolen, tänkte sola ryggen i dag, eftersom jag bara solat framsidan innan. Fick panik efter ca en halvtimme, det är ju så jävla varmt. Tänkte jag skulle kolla på ett avsnitt av The Hills 3. Alla avsnitten finns ju på MTV´s hemsida. Behöver pausa från solen lite. Ska ut och sola igen sen, och förmodligen blir det träning i kväll. Kan va bra, så tänker jag inte bara på redovisningen hela tiden. Så fort det dyer upp i mitt huvud så mår jag illa, kan va skönt att komma ifrån de tankarna lite, det gör jag ifall jag tränar.  


En solbränd Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0