Kvällspromenad!!

I går vi halv elva så föreslog jag att vi skulle gå en runda, och det nappade han på. Vi gick hem till mina föräldrar och hämtade en film som dom rekommenderade och dom blev lite shockade när vi ringde på dörren så sent. När vi väl kom hem och skulle börja se filmen så hackade den, så vi kunde tyvärr inte se den. Vet inte om det var fel på skivan eller vår dvd, det konstiga är att min föräldrar såg den i förrgår och dom hade inga problem. Vi kanske kan göra ett nytt försök i kväll, det kanske bara var lite smuts på skivan. Nog snackat om filmen, att ta en kvällspromenad var riktigt skönt, det var svalt och lugnt ute. Det kan jag verkligen rekommendera!!



Söta Måns på vårt fina staket en sommarkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0