Fyllt 27!!

Den 2 Mars fyllde jag 27år och denna dag firade jag tillsammas med mina bästa vänner!!
 
Lille Max fick sova över hos mormor och morfar eftersom vi bjöd på alkohol och spelade hög musik. Det brukar bli väldigt livat på våra fester så det kändes inte snällt mot Max om han skulle vara hemma.
 
Eftersom vi var 15st så dukade vi till långbord. Vi bjöd på kycklinggryta ris och sallad. Tack för receptet mormor, det var uppskattat!!=) Och till efterrätt bjöd vi på chokladpuddig och grädde!!
För att ta reda på var dom skulle sitta så lekte vi en lek där man få en lapp med ett namn tejpad i pannan och därefter ska man ställa ja och nej frågor för att ta reda på vem man är.
Innan efterrätten öppnade jag paketen, jag fick en moccamaster, en termos och 3 ungsformar. Tack snälla, snälla vänner, är så glad!!! Ni känner verkligen mig!!
 
Efter maten så plockade vi fram wii och tävlade i skidbacken. Alla fick ett försök och Sandra var grym och vann!
Därefter började vi blanda drinkar, höjde musiken och plockade fram discobelysningen!! Vilken toppenkväll, så himla lyckad. Jag är så glad att jag har er alla<3
 

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Tack för en PERFEKT kväll!!!! Allt var supergott och vi hade riktigt roligt! <3

2013-03-11 @ 11:08:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0