Nyårsafton 2012!!

Detta året blev ett lite lugnare nyårsfirande för oss. Vi var 6st, 7 med Max, vilket var precis lagom. Vi träffades klockan 16.00 för att tillsammas laga maten. Det var den godaste maten vi ätit på länge.
Så här såg menyn ut:
Förrätt, Hummersoppa
Huvudrätt; Oxfilé, rösti, gorgonzolasås, stekt sparris och svamp.
Efterrätt; Marängsviss
Efter maten spelade vi lite spel, blandade goda drinkar. Vid 22.30 kom Martina som hade jobbat till 22.00. Tiden gick snabbt, plötsligt var klockan 23.50 och vi gjorde oss redo för att gå ut och fira in det nya året med att kolla på fyrverkerierna. 
Efter tolvslaget tillagade vi efterrätten, marängsviss funkar alltid! Sen var det dags för fler drinkar och shotar. Och mer spel såklart. Hela kvällen gick jätte snabbt, det bästa betyget för en lyckad kväll
Sandra och Daniel som över och vid 03.30 så åkte Björn och Martina hem. Tack för en trevlig och rolig kväll mina vänner!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Tusen tack för ett supermysigt dygn tillsammans med er ❤❤❤

2013-01-01 @ 20:15:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se
Postat av: Lina

Härlig nyår ni hade! Kul att Martina å Björn med kom ;-) Goda shots :-) Pussss

2013-01-01 @ 21:01:01
Postat av: Lina

Haha om d blev- känns idag men lätt värt det! :-) Jag kände bara André och en till så det var mycket nya sociala människor- både yngre å äldre än mig! Vi lekte lekar, dansade å TÄVLADE! Mina favoriter tillsammans med god dryck ;-) Vi kom hem runt 6 i morse *gäsp*! Pussssss

2013-01-01 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0