Modell för en dag!!

Efter att vi hade varit på fotograferingen med Max så fick jag ett mejl där fotografen frågade ifall jag ville ställa upp på en rolig fotografering. Man skulle få håret fixat och en sminkös skulle lägga makupen. Och därefter en fotografering i olika outfits som man själv skulle bidra med. Allt detta helt gratis + att jag skulle få 5st bilder.
Anledningen till att hon ville ha dessa bilder var att använda som marknadsföring.
Jag funderade en stund och tackade sen JA, detta lät som en rolig grej. Kul att bli ompysslad under en dag och sen ha fina bilder på sig själv att titta tillbaka på när man blir gammal.
 
Här kommer några av bilderna:
 
                                           FÖRE                                                          EFTER
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0