Ett helt dygn av mys!!

Har haft ett helt dygn med mys med mina fina tjejer och Max förstås. När våra killar planerat paddlingsäventyr så passade vi på att träffas för tjejsnack och mys hela dagen/ natten. Allt började i går morse 08.00 då 2 bilar körde iväg killarna för paddling i rönne å. Direkt efter att Sandra lämnat killarna kom hon hem till mig och Max. Och detta blev vid 10-tiden. 

Vi börja det hela med att ta en härlig promenad till affären för att köpa det vi skulle äta till lunch och middag. Till lunch blev det pannkakor, grädde och hallon. Och till middag åt vi baconinlindad kycklingfilé fylld med philadelphiaost med gräslökssmak. Och till det gjorde vi en stor fetaostsallad. 

Vid 13-tiden kom Martina hit och då åt vi 3 lunch tillsammans. Därefter mys i soffan fram till ca 15.30 då Frida kom hit. Helt oväntat så kom även Johanna hit, jätte kul. 

Vi lagade mat, åt, myste, snackade skit. Drack kaffe, åt kladdkaka, jordgubbar och grädde. Vi mös under filtar i soffan där ute, och många skratt utdelades. Fortsatt mys inomhus då det blev för kallt ute. Vi myste/busade/lekte med Max. Vi berättade spökhistorier till vi alla var så uppskrämda att vi knappt vågade gå och kissa själv. 

Det var bestämt sedan innan att Sandra skulle sova över och det slutade med att även Frida stannade. Hon var alldeles för rädd att köra hem och sova själv. Och det var jag och Sandra tacksamma för. Jag och Sandra sov i vår säng och sen bäddade vi till Frida vid fotändan av sängen. Inne i sovrummet sov Max också såklart och även båda katterna:). Lagom varmt och skönt när vi vaknade i morse. 

Vid 8-tiden väckte jag Max för ammning och därefter åt vi tjejer frukost. Frida tog bilen hem till Malmö och jag och Sandra gick en promenad med Max. Efter det hann vi sitta ute lite och mysa till det blev molnigt. Sen var det dags för Sandra och Martina att styra bilarna mot Klippan för att hämta killarna. Ska bli kul att höra hur dom har haft det. Om deras dygn har varit lika lyckat som vårt?!  

 

Nu ligger jag och Max och vilar i soffan och är jätte nöjda med det gångna dygnet. Tack mina fina tjejer för ert trevliga sällskap och tack för att ni hjälpte till att plocka undan och fixade och donade. Vi längtar tills nästa gång vi ses!:)


Kommentarer
Postat av: Lina

MYSPYS!!!!!!!!

2012-07-15 @ 14:40:27
Postat av: Sandrix

Åh så mysigt vi har haft det! <3

2012-07-15 @ 19:34:08
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0