Julafton!!

Vi hade en jätte mysig julafton i går. Vi firade hemma hos mina föräldrar. Min pappa fick agera jultomte för första gången på många år. Som jag skrattade åt honom, väldigt underhållande var det. Max tyckte tomten var okej så länge han inte kom för nära. Han fick alldeles för många julklappar, jätte fina såklart men hälften hade räckt. Men så är det väll med första barnbarnet, dom blir extra bortskämda.
Efter middagen och julklappsutdelningen så var det dags för oss vuxna att spela julklappsspelet. Det är alltid lika kul, jag fick 2st och jeppe 1.
Sen plockades kortlekarna fram och det blev revange från lördagens canastaspelande. Vi spelade enda till 02.00 på natten, men gud va kul canasta är.
Tack mamma och pappa för allt ni fixat och tack för alla fina julklappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0