Snart Ullared...

...och jag längtar.
När jag fyllde 25år fick jag i present av Lina och Frida en resa+ övernattning i Ullared. Och snart är det äntligen dags, vilket vi alla har sett fram emot jätte länge.
Nu när magen växer har jag märkt att min vinterjacka inte kommer passa länge till. Kan knäppa den, men knappt sitta ner med den knäppt, så en ny jacka behövs. Vill ju inte lägga ner för mycket pengar på den eftersom man kommer inte använda den så mycket. Tänke då att kanske hittar jag en i Ullared för en billig peng. Kollade på hemsidan och hittade en jätte fin hoppas den finns kvar när vi ska dit.

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Snart, snart, snart! Den hade ju varit perfekt!! :D

2011-11-03 @ 16:24:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0