Ögonfransförlängning!

I dag har jag varit och gjort en ögonfransförlängningLaFransar i malmö. Efter 2 timmar blev resultatet så här:

Till Sara!

Det kostar från 750:-(detta batalade jag) till 890:- beroende på vem som gör det. Dom som har mer erfarenhet tar mer betalt. Det håller olika, och beroende lite på hur duktig man är på att sköta dom, men efter ca 3-4 veckor får man göra en påfyllning. Då får man betala ca halva priset. Kan verkligen rekomenderas till sommaren, då man solar och badar en massa och inte vill ha mascara(jag har ingen mascara på bilderna, endast på dom nedre fransarna).

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Heeelt sjukt vilken skillnad, GALET! :D

Snygging där ;)

2011-05-03 @ 07:49:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Maija Högberg

Vem var du hos...jag går hos Pauline. Blir såå grymt snyggt :)

2011-05-03 @ 20:01:47
Postat av: Sara

Gud vad fint! Hur mycket kostade det? Och hur länge "håller" fransarna sig på plats? Kram

2011-05-04 @ 17:21:54
Postat av: Sara

Ohh, tack för infon!! :) lär vara svårt att INTE göra de nu när jag såg hur fint de blev på dig!

2011-05-04 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0