Nu äger jag en bröllopsklänning!

I måndags lyckades jag få tag på min drömklänning, jag är jätte glad att jag hittat den. Jag var lite tvaksam ett tag, eftersom hon i Vinslöv sa att beställningstiden var minst 3 och en halv månad. Och detta gäller för de flesta affärer. Så det enda hoppet var att någon annan butik hade den kvar, och då även i rätt färg och storlek. Jag lyckades hitta en butik i Malmö som hade 1 kvar, i rätt storlek, rätt färg och dessutom 2000:- billigare. I Vinslöv ville dom ha 6500:- för den, men i Malmö betalde jag bara 4495:-. Så nu är jag en lycklig ägare av en bröllopsklänning.
Den förvaras hemma hos mina föräldrar och Jeppe kommer INTE att få se den förren den stora dagen.

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Wiiiiiiie! <3 <3 VÄRLDENS FINASTE OCH SNYGGASTE BRUD!

2011-03-25 @ 23:14:30
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0