Gravidvecka 26

I dag har jag gått in i gravidvecka 26 och det känns som tiden går jätte snabbt. När jag kollar på bilder från vecka 12 kan jag knappt fatta att jag varit så "smal"=). Känns som jag alltid haft denna härliga magen, he he=) Lilleman busar på som vanligt, det är lika mysigt varje gång.
Jag har försökt hålla igång med träningen även nu när jag är gravid, känns konstigt att sluta helt. Har tränat 1 gång i veckan, bättre än inget. Men nu efter det senaste tillfället i torsdags kände jag att det var nog sista gången på länge. Kände av foglossning på kvällen, och när jag vaknade på natten gjorde det jätte ont när jag reste mig. Så ingen mer gympa för mig och lilleman. Kanske promenader eller vattengympa istället.




Kommentarer
Postat av: Liina

Var rädd om dig & ta ist en lugn promenix <3

2011-12-18 @ 20:56:46
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Han börjar bli stooor nu! :D

Bra att du lyssnar på din kropp vännen <3

2011-12-18 @ 21:12:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0