Mina fina presenter!

Detta fick jag i lördags på min och mammas 75års fest:


1. Jätte fin Thomas Sabo-berlock från BJÖRN, MARTINA & BAGAREN!
2. Ett sött halsband från KERSTIN & TORBEN!
3. Snyggt armband från JOHANNA & MÅNS!
4. Super fina smycken från DIDDI fick jag av; ANNA, ULF, CATHARINA, ROLAND, BRITTEN, PETER, ANNIKA, JOHNNY, GLENN, EVA, JOHAN & OSSE!
5. Fina pärlörhängen fick jag av min bror PATRIK som jag ska ha på bröllopet!
6. Vackert matchande pärlarmband fick jag av MAMMA & PAPPA. Även detta ska jag har på bröllopet!
7. Ett presentkort på EASE, där jag kan välja mellan olika behandlingar eller produkter fick jag av ANETTE, JANNE, BRITT & GÖRAN!
8. Presentkort på NOVA av TOBBE & LOTTEN!
9. Ett presentkort på BJÄRREDS SALTSJÖBAND, dit jag kan gå tillsammans med mamma fick jag av MICKE & MARIE!
10. Pengar som jag kan använda till min ögonfransförlängning innan bröllopet fick jag av MATS & CHRISTINA!
11. Presentkort på NOVA av GUNN & SVEN!
12. Pengar som kommer gå till bröllopsresan av LENA, HÅKAN, JESSICA & ANDREAS!
13. 8st limegröna glas och 2st matchande ljuslyktor fick jag av MARIELOUISE & JAN! Fick även 500:-
14. 2st durkslag i den serien vi samlar på av HELENA!
15. Världens härligaste ONE PIECE fick jag av SANDRA, DANIEL & CHRISTIAN!
16. En klockren utflykt till en ULLARED-älskare som jag, av LINA, ANDREE, FRIDA & JOHAN. Dom bjuder på, transport till Ullared, övernattning i en mysig stuga, middag och vin på kvällen, en personlig shopper(Lina) och en kundvagnsdriver(Frida).
Av mormor och morfar fick jag pengar till vår bröllopsresa, detta fick jag på min föddelsedag.
Och jag fick även av massa fina blommor, och gulliga kort!!!
Tusen tack alla för dom fina presenterna, jag är jätte glad för allt jag fick!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0